...رازهای یک عاشق....

...رازهای یک عاشق....

درد دل یه عاشق تنها. . . . . .

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 12556
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 12556
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


بدون شرح !!!!!!!!!!!!

شهریست در کنار آن شط پر خروش



با نخلهای در هم و شبهای پر ز نور


 
شهریست در کناره آن شط و قلب من



آنجا اسیر پنجه یک عشق پر غرور



شهریست در کناره آن شط که سالهاست



آغوش خود به روی من و او گشوده است



بر ماسه های ساحل و در سایه های نخل



او بوسه ها ز چشم و لب من ربوده است



آن ماه دیده است که من نرم کرده ام



با جادوی محبت خود قلب سنگ او



آن ماه دیده است که لرزیده اشک شوق



در آن دو چشم وحشی و بیگانه رنگ او



 ما رفته ایم در دل شبهای ماهتاب



با قایقی به سینه امواج بیکران



بشکفته در سکوت پریشان نیمه شب



بر بزم ما نگاه سپید ستارگان



بر دامنم غنوده چو طفلی و من ز مهر



بوسیده ام دو دیده در خواب رفته را



در کام موج دامنم افتاده است و او



بیرون کشیده دامن در آب رفته را



کنون منم که در دل این خلوت و سکوت



ای شهر پر خروش ترا یاد میکنم



دل بسته ام به او و تو او را عزیز دار



من با خیال او دل خود شاد میکنم



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hadiii تاريخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asheghetanhaa.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com